სასწავლო პროექტის გეგმა

1პროექტის სახელი
დედოფლისწყარო „
2. პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით:
  • დედოფლისწყაროს ისტორია, კულტურა, ტრადიციები;
3. პროექტის აქტუალობა:
  • მოსწავლეები შეისწავლიან საქართველოს ერთ-ერთი ულამაზესი რაიონის, დედოფლისწყაროს, ისტორიას;
  • მოიპოვებენ რაიონის შესახებ ლეგენდებს, თქმულებებს;
4. პროექტის მიზნები:
  • გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ ცხოვრებაში გამოყენების უნარ - ჩვევების განვითარებაინტერვიუს აღებაგამოკითხვის ჩატარება,მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით
  • სტატიის მომზადება;
  • თანამშრომლობითისაკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბებისგამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება;
  • მოსწავლეთა შემოქმედებითი ( სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები ) და საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
5. მონაწილეთა ასაკი/კლასი: X კლასი
6. ვადები / ხანგრძლივობა: ორი თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
  • ექსკურსიები;
  • ფოტო მასალა;
  • ვიდეო მასალა;
  • ნახატები;
  • ჩანაწერები;
  • ესეები;
  • სტატიები ამ მხარის შესახებ;
  • საკუთარი ნახატებისა და ფოტო სურათების გამოფენა;
  • პროექტის ვებ-გვერდი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
  • კომპიუტერიინტერნეტიდიქტოფონი, ციფრული კამერა;
  • საჭირო ლიტერატურა;
  • ფორმატისა და თაბახის ფურცლები;
  • ფანქრები და კალმები
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
აქტ. 1მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
  • ჯგუფების შექმნა;
  • ფუნქციების განაწილება;
  • კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეთა გარკვეულ ნაწილს დაევალება დედოფლისწყაროს შესახებ ისტორიული მასალების მოძიებაგარკვეულ ნაწილს - ლეგენდების, თქმულებების მოძიებაკვლევა მათი წარმოშობის შესახებზოგ მოსწავლეს -  ცნობილ თანარაიონელთა შესახებ მონაცემების შეგროვება. 
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამებააუდიტორიისათვის გაცნობა:
  • მოძიებულ მასალას განვათავსებთ ბლოგზე.
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
  • ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
  • პრეზენტაციის უნარი;
  • მსჯელობა;
  • წერითი სამუშაო.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
 ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებშიისტორია, ბიოლოგია, გეოგრაფიახელოვნებალიტერატურა.  გამოუმუშავდებათ უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტშიპრეზენტაციის მოწყობავებ-გვერდის შექმნა)

ქართული ენა და ლიტერატურა:
ქართ. X. 1. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.  
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი ხერხების გამოყენება.
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შეუძლია  ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების ამოცნობა და შესაბამისად გამოყენება.                         
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვაოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით. 
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):
რუსუდან გონაშვილიხორნაბუჯის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი.
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელფოსტა: rusagonashvili@gmail.com
13. პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი: dedoflistskaro.blogspot.com 

3 комментария: